Regulamin sprzedaży usług
Regulamin obowiązujący od dnia 05.04.2021
Postanowienia wstępne
- Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną oraz zasady i tryb zawierania ze Sprzedawcą umów na odległość – sprzedaży usług. Regulamin określa w szczególności prawa i obowiązki Stron a także tryb postępowania reklamacyjnego.
- Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2017.1219 z dnia 24 czerwca 2017 z późn. zm.).
- Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie za pośrednictwem serwisu internetowego, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie, utrwalanie i wydrukowanie treści Regulaminu.
§1.Definicje
- Klient – osoba fizyczna (w tym również Konsument), która ukończyła co najmniej 13 rok życia, przy czym w przypadku nie osiągnięcia pełnoletności, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, a która korzysta z usługi świadczonej drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą (Sprzedawcą) czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca – Danuta Sowińska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Coach Business Group z siedzibą w Gdańsku (80-252) przy ul. Jaśkowa Dolina 9/4, NIP 592-202-18-46, REGON 366395220, wpisana do Centralnej Informacji i Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii (dalej: CBG), jako właścicielka sklepu internetowego prowadzonego pod adresem https://danutasowinska.pl (zwanym dalej: „danutasowinska.pl”). Podmiot sprzedający ma możliwość skorzystania z usługi w obiekcie Good GOOD SPACE coworking, przy ulicy Jaśkowa Dolina 9/4 w Gdańsku, email: biuro@goodspace.eu. Dane rejestrowe i kontaktowe do Sprzedawcy widoczne są w Panelu sprzedaży, tuż pod przyciskiem finalizacji zamówienia.
- Koszyk – potwierdzenie zawarcia umowy na skorzystanie z usługi (np. konsultacje, szkolenia, warsztaty, coaching itd.) zawartej ze
Sprzedawcą po uprzedniej rezerwacji terminu. - Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy na odległość za pośrednictwem Panelu sprzedaży, określające ilość usług.
- System płatności online obsługiwane są przez firmy: PayU, z główną siedzibą w Poznaniu, ul.Grunwaldzka 182, 60-166, NIP: 779-23-08-495 oraz firmę PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A z siedzibą pod adresem L-1150 w Luksemburgu
- Panel sprzedaży – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, umożliwiający świadczenie usług drogą elektroniczną oraz zawarcie umowy na odległość ze Sprzedawcą, znajdujących się w serwisie internetowym Sprzedawcy.
§2 Rodzaje, zakres i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
- Sprzedawca świadczy następującą usługi za pomocą Panelu sprzedaży:
● usługa umożliwiająca zapoznanie się z ofertą Sprzedawcy,
● usługa umożliwiająca zawarcie umowy on-line (na odległość) poprzez zamówienie przez klienta Usługi
● usługa przesłania na podany przez Klienta adres e-mailowy Usługi. - Wymagania techniczne dotyczące korzystania z usług dostępnych poprzez Panel sprzedaży, są następujące: połączenie z siecią Internet; przeglądarka internetowa umożliwiająca wyświetlanie na ekranie urządzenia Klienta dokumentów hipertekstowych udostępnionych w sieci Internet z włączoną obsługa języka JavaScript: Google Chrome / Google Chrome Mobile w wersji 63 lub nowszej, Mozilla Firefox w wersji 52 lub nowszej, Opera w wersji 58 lub nowszej i Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej lub lub innej przeglądarki kompatybilnej; posiadanie aktualnego, czynnego prawidłowo skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.
§3. Zasady świadczenia usług drogą elektroniczną oraz warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną
- Rozpoczęcie przez Klienta korzystania z usług objętych Regulaminem jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną dostępnych poprzez Panel sprzedaży bez konieczności sporządzenia odrębnej umowy. W przypadku zakończenia przez Klienta korzystania z usług udostępnionych przy pomocy Panelu sprzedaży, umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną
rozwiązuje się automatycznie bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń z chwilą opuszczenia Panelu sprzedaży, z wyłączeniem usługi przesłania na adres e-mail Usługi, która zostaje zakończona po przesłaniu Usługi na wskazany przez Klienta adres e-mail. - Możliwość korzystania z usług: usługa umożliwiająca zawarcie umowy on-line (na odległość) poprzez zamówienie przez Klienta Usługi, usługa przesłana zostaje na podany przez Klienta adres e-mail Usługi, uzależniona jest od złożenia zamówienia na Usługi, zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale 4.
- Usługa przesłania na podany przez Klienta adres e-mail Usługi następuje po zawarciu umowy sprzedaży Usługi. Usługę umożliwiająca zawarcie umowy on-line (na odległość) poprzez zamówienie Usługi Klient może rozpocząć i zakończyć w każdej chwili.
- Możliwość korzystania z bezpłatnej usługi: usługa umożliwiająca zapoznania się z ofertą Sprzedawcy jest każdorazowo wykonywana na indywidualne żądanie Klienta. Klient może w każdej chwili rozpocząć i zakończyć korzystanie z usługi. Wyjście ze strony internetowej na której znajduje się Panel sprzedaży oznacza rezygnację ze świadczenia przedmiotowej usługi przez Sprzedawcę na rzecz Klienta.
§4 Zawieranie umów kupna i sposób zapłaty
- W celu dokonania zamówienia należy dokonać wyboru Usług dostępnych na stronie www.danutasowinska.pl/oferta i określić ich ilość, wybrać ew. dodatkowe parametry wymagane w formularzu, zaakceptować niniejszy Regulamin, Politykę Prywatności, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o pojawiające się na stronie komunikaty lub informacje. W celu realizacji zamówienia, Klient jest zobowiązany do podania wszystkich niezbędnych danych umożliwiających ich realizację, które w Panelu sprzedaży wskazane są jako pola wymagane.
- Całkowita wartość zamówienia i ostateczna cena zamówienia znajduje się w podsumowaniu płatności jest widoczna przed ostatecznym zatwierdzeniem zamówienia przez Klienta.
- Po kliknięciu w przycisk „Przejdź do płatności” nastąpi przekierowanie Klienta do systemu płatności internetowych celem dokonania zapłaty za zamówienie. Klient dokonuje płatności za pośrednictwem Systemu płatności online i aby jej dokonać, musi zaakceptować postanowienia Regulaminu Systemu płatności online.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest System płatności online. Dostępne są szybkie przelewy internetowe oraz formy płatności następujących kart:
● Visa
● Visa Electron
● MasterCard
● MasterCard Electronic
● Maestro - W momencie przekierowania Klienta do systemu płatności internetowej, ma on 30 minut na zainicjowanie zapłaty za Zamówienie i 1 godzinę na skuteczne uiszczenie zapłaty i jej odnotowanie przez System płatności online. Jeśli System płatności online nie odnotuje do tego czasu płatności, zamówione usługi wracają do puli dostępnych usług, a jeśli pieniądze wpłyną po tym czasie, zostaną automatycznie zwrócone do Klienta. W celu ponownego zamówienia Usług należy wypełnić na nowo formularz zamówienia i wykonać płatność.
- Klient, który dokona zapłaty w terminie wskazanym w ust. 5, zawiera umowę sprzedaży, wskutek której w wiadomości potwierdzającej dokonanie zapłaty, otrzyma Usługę na adres e-mail podany w formularzu Panelu sprzedaży.
- Usługa stanowi dowód zakupu.
- Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny za zakupioną Usługę, w przypadku zamówienia kilku usług, ceny poszczególnych Usług sumują się. Łączna cena, jest podana w wypełnianym przez Klienta formularzu zamówienia. Po dokonanym przez klienta wyborze sposobu płatności i ew. dostawy zostanie on poinformowany o
łącznej cenie zamówienia wraz z uwzględnieniem ewentualnych kosztów dostawy (podsumowanie), przed potwierdzeniem przez niego zamówienia. - Ceny Usług podawane są w walucie PLN – polskich złotych. Sprzedawca podaje do wiadomości Klienta cenę brutto. Fundacja Diversity Polska z siedzibą w Gdańsku jest zwolniona podmiotowo z podatku VAT (art. 113 ust. 1 i 9).
- Sprzedawca spełnia świadczenie względem Klienta umożliwiając mu korzystanie z usługi, w terminie i na warunkach oznaczonych podczas
zakupu usługi. - Błędnie podane dane w formularzu Klient może zgłosić Sprzedawcy celem ich skorygowania wysyłając wiadomość e-mailową na adres Sprzedawcy kontakt@danutasowinska.pl.
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pośrednictwem adresu e-mailowego Sprzedawcy kontakt@danutasowinska.pl.
- Sprzedawca nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za podanie przez Klienta danych błędnych lub nieprawdziwych.
§5. Odstąpienie od umowy
- Dla Usług, dla których oznaczony jest konkretny dzień i klient nie pojawił się w wyznaczonym miejscu spotkania lub godzinie odbycia sesji online nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość i zwrotu pieniędzy. Wynika to z art. 38 pkt 12) ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014, poz. 827).
- Jeśli pkt. 1 nie ma zastosowania oraz jeżeli:
a. Usługa nie została wykorzystana przez Klienta,
b. data realizacji Usługi nie została jeszcze przekroczona,
w ciągu 14 dni od zakupu Usługi może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, zawiadamiając o tym Sprzedawcę pisemnie poprzez wiadomość e-mail na adres kontakt@danutasowinska.pl. Zgłoszenie powinno zawierać nazwę usługi, która jest przedmiotem zwrotu. - O ile zwrot jest możliwy, zwrot płatności dla Klienta jest dokonywany niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, drogą elektroniczną przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient do zakupu Usługi.
- Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć umowę, wskazując ważną przyczynę. W tym celu niezwłocznie pisemnie poinformuje Klienta o zaistniałym fakcie na adres email, który użyty był do nabycia usługi i zaproponuje zamianę na równoważną usługę lub zwrot pieniędzy. O ile Klienta nie zgodzi się na zamianę, Sprzedawca zwróci do 7 dni od poinformowania Klienta o rozwiązaniu umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności dotyczące Usług, której dotyczy umowa.
§6. Reklamacje
- Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji w zakresie niedotrzymania warunków umowy ze Sprzedawcą. Klient zawiadamia o tym niezwłocznie Sprzedawcę pisemnie poprzez wiadomość e-mail na adres Sprzedawcy kontakt@danutasowinska.pl. Zgłoszenie powinno zawierać Usługę, której dotyczy
reklamacja. Do reklamacji należy dołączyć opis zaistniałej sytuacji. - Wszelkie reklamacje należy zgłaszać natychmiast po zaistnieniu podstawy do jej zgłoszenia.
- Każdą pisemnie zgłoszona wola reklamacji będzie rozpatrzona w terminie do 14 dni od dnia doręczenia.
- Powyższe postanowienie stosuje się odpowiednio w przypadku reklamacji usługi Świadczonej drogą elektroniczną.
§7. Spory
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów wynikających lub związanych: ze świadczeniem usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na podstawie niniejszego Regulaminu powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem; lub z umowa zawartą na odległość pomiędzy ww. Stronami zostaje poddane sądowi właściwemu miejscowo dla Sprzedawcy. Sprzedawcę reprezentuje Kancelaria Radcy Prawnego Ekspert Piotr Pawłowski z siedzibą w Gdańsku.
- W przypadku sporów z udziałem Konsumenta istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument może zwrócić się o interwencję rzecznika praw lub skorzystać z mediacji (o ile na nią — mediację – Sprzedawca wyrazi zgodę), Dostęp do ww. procedur jest opisany w polskim Kodeksie postępowania cywilnego oraz Ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów. Sprzedawca informuje, iż na podstawie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. pod
adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego
systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na
szczeblu unijnym (platforma ODR).
§8 Postanowienia końcowe
- Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu w sposób przewidziany prawem za nieważne bądź nieskuteczne nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu. W miejsce nieważnego postanowienia zastosowana będzie reguła, która jest najbliższa celom nieważnego postanowienia całego niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności Kodeks cywilny, Ustawa o Świadczeniu usług drogą elektroniczną i Ustawa o prawach konsumenta.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu ich wskazania i umieszczenia na stronie www.danutasowinska.pl/oferta. Do umów zawartych przed zmianą regulaminu stosuje się poprzedni
regulamin (obowiązujący w chwili zawarcia umowy, zatem zmiana regulaminu nie będzie dotyczyć umów, które zostały wcześniej zawarte). - Sprzedawca wskazuje, iż nie wprowadził u siebie Kodeksu dobrych praktyk w rozumieniu art. 2 pkt. 5 Ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz.U.2017.2070 t.j).
Najnowsze komentarze